1

Батькам до уваги


Відсутність дитини у школі
Відсутність без поважних причин вважається прогулом. Відсутність через поважні причини має бути підтверджена письмово (батьки мають подати заяву не пізніше початку 1-го уроку) У випадку запланованої тривалої відсутності (більше 2-х днів) батьки учня мають заздалегідь надати адміністрації заяву з визначенням терміну та причини відсутності, до якої додаються копії документів. У випадку пропуску занять через хворобу учень допускається до занять лише за наявності медичної довідки, що посвідчує стан здоров’я учня
Поважними причинами відсутності учня в школі вважаються:
1. Персональна хвороба
2. Призначений візит до лікаря
3. Смерть близьких родичів
4. Участь в організованих школою заходах впродовж навчального часу
5. Непередбачена ситуація, що виходить за межі учнівського та батьківського контролю, яка створює перешкоди для прибуття і занять у школі
6. Сімейна подорож, якщо батьки заздалегідь узгодили її з адміністрацією, написавши заяву
Запізнення/ дочасне закінчення занять
Факт запізнення та дочасного закінчення занять (наприклад, через призначене на певний час відвідування лікаря) також має супроводжуватись запискою батьків (заздалегідь)
Телефонний зв’язок
Перед першим уроком учні вимикають (або ставлять на беззвучний сигнал) свої мобільні телефонии. Користуватися мобільними телефонами під час навчальних занять заборонено.
Пропажа особистих речей
Учні не повинні лишати у портфелях, кишенях курток телефони, гроші та інші цінні речі. Задля запобігання пропаж школа просить батьків обмежити суми виданих дітям грошей мінімальним запасом на кишенькові витрати. Крім того, всі особисті речі (одяг, взуття, спортивна форма, підручники) мають в належному місці бути промарковані інформацією про власника
Харчування в школі
Школа забезпечує учнів одноразовим гарячим харчуванням, яке надається під час обідньої перерви . Учні можуть додатково брати з собою бутерброди, сухе печиво тощо. Не дозволяється приносити до школи та споживати небезпечні для здоров’я продукти (суха вермишель, чіпси, сухарики, жувальні гумки, «Кока-кола» тощо).
Щоденник, зошити
Обов’язком учня є охайне і пунктуальне ведення щоденика (розклад уроків на тиждень, запис домашнього завдання, надання батькам для підпису в кінці тижня) Щоденик має бути обгорнутий в прозору обкладинку, не мати зайвих прикрас (наклійок, малюнків тощо). Щоденник має знаходитись на робочому місці учня протягом всього навчального дня.
Зошити для роботи в класі і дома мають бути підписані, обгорнуті. Не допускається використання зошитів з претензійно-пафосними малюнками на обкладинках.
Домашні завдання
Виконання домашніх завдань є обов’язковим. Контроль за їх виконанням є прерогативою батьків. Систематичне без поважних причин невиконання домашніх завдань є порушенням навчальної дисципліни.




НАЛАШТОВУЄМОСЯ НА «НАВЧАЛЬНУ» ХВИЛЮ

Канікули промайнули блискавично, дітвора встигла відвикнути від жорсткого режиму, ранніх прокидань і навчальних навантажень. Швидко перейти після тривалого відпочинку на шкільний ритм життя дитині важко в будь-якому віці. 
«ПОСЛЕДНИЙ БОЙ, ОН ТРУДНЫЙ САМЫЙ»
Остання шкільна криза — перехід у старшу школу. Тут накладається і пік підліткових проблем, які розпочинаються ще в середній школі, і наближення дорослого життя, і вибір майбутньої професії, і перевантаження у зв’язку з підготовкою до ЗНО. Мотивація до навчання уже не така, як у початкових класах. До того ж підлітки більше спілкуються з ровесниками поза школою. Головне для батьків старшокласників — не втратити довіру дитини у цей непростий період.
Мами й татусі повинні стати не просто терплячими, а демократичними, — радить психолог. Старшокласник мусить знати, що він може обговорити з батьками будь-яке питання. Перед тим, як висловити свою думку, наберіться терпіння, дослухайте дитину до кінця, навіть, якщо ви завчасно не підтримуєте її точку зору. Якщо доводи підлітка вас не переконали, не забудьте підкреслити, що для вас важливе його бачення ситуації, однак ви не згодні. І обов’язково аргументуйте свої слова.
Звичайно, основна проблема старшої школи — профорієнтація. Не відкладайте це питання на останні місяці одинадцятого класу. Навіть у молодшій школі розмови на тему «ким ти хочеш стати» поступово формуватимуть правильне ставлення дитини до цього важливого рішення. У старших класах намагайтеся забезпечити школяра інформацією про спеціальності, які потребують тих навичок і вмінь, які ви самі помітили у дитини. Запропонуйте переглянути разом художній фільм, де головний герой працює у тій сфері, яка, можливо, могла б зацікавити старшокласника. Потім спробуйте обговорити побачене, дізнайтеся, чи хотіли б син чи донька займатися цією справою у майбутньому. Взагалі, чим більше дитина отримає інформації про ту чи іншу професію, тим легше їй буде зробити вибір.
Часто батьки наполягають на тій чи іншій спеціальності, не враховуючи смаків дитини. Тому радимо пропонувати варіанти, а не змушувати обирати те, що подобається вам.
Ще одну помилку батьки роблять, коли відмовляють дитину від навчання на тому чи іншому факультеті через сімейні фінансові проблеми. Якщо старшокласник зробив вибір — не відмовляйте його, нехай спробує вступити на бюджет. Але разом продумайте запасні варіанти на випадок, якщо йому не вдасться вступити на навчання за державним замовленням. Адже сьогодні можна подати документи одразу на кілька спеціальностей.