1

8 клас

Завдання №20,21

Повторення вивчених тем за рік

Завдання №19

КОНТРОЛЬНА РОБОТА
«Література хх–хх ст. У пошуках себе і високого польоту». Тести

 Завдання №17,18

Сделано на Padlet

 Завдання №16

Барбара Космовська "Буба"- прочитати

Завдання №15

Доброго дня!
Тема 1. Марина Аромштам "Коли відпочивають янголи". Учителька Марсем та її учні.
Тема 2. Моральні проблеми та їхнє осмислення у творі.
Завдання:
1. Прочитати книгу (скорочено) 
2. Попрацювати з картками. Звіт - записи в зошиті.










Завдання №14

Олімпіада із зарубіжної літератури

ОЛІМПІАДА


 Завдання №13

Твір-мініатюра на одну із тем 
  • «Як обрати свій шлях в житті?»
  • «Чи легко бути таким, як чайка Джонатан?»

 Завдання №12

Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.
Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана
  •   Написати аналіз твору “Чайка на ім’я Джонатан Лівінгстон” – тема, ідея, жанр

Граючи у комп’ютерні ігри, ви рівень за рівнем досягаєте бажаного результату, Чайка Джо також проходив рівні, досягаючи досконалості, не зупиняючись на досягнутому, він наполегливо йшов до своєї мети. Але реальне життя -це не гра, де втрачене життя можна відновити. Пам’ятайте про це, вірте в себе та наполегливо досягайте бажаного.

Завдання № 11

  • Річард Бах (нар. 1936).  опрацювати біографію с. 271-273
  • Прочитати «Чайка Джонатан Лівінгстон». 
  • Відповідати на питання підручника с.273, 280

Завдання №10

Контрольний твір 

"Ти назавжди у відповіді за тих, кого приручив" (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц")

Завдання №8, 9

 Виконати завдання (письмово у зошиті), які ви знайдете на віртуальній дошці Padlet.

Сделано на Padlet
Завдання №7
  • Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944)Чит с.260-262
  •  Читати «Маленький принц» с. 262-270
  • Відповідати на питання на с. 270



*****************************************************
Завдання №6
Контрольна робота 
з теми «Бароко і класицизм».
 Тести
Початковий та середній рівні 
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
1. Укажіть, про який стиль літератури ідеться: « Вирізняється художньою яскравістю й пишністю, великою силою емоційного впливу, ідейною багатозначністю, в основі якої — драматично загострене сприйняття світу та людини».
а) Романтизм;
б) класицизм;
в) Відродження;
г) бароко.
2. Укажіть країну, у якій виник класицизм.
а) Англія;
б) Франція;
в) Італія;
г) Іспанія.
3. Укажіть назву театру, який заснував Мольєр.
а) «Сучасний театр»;
б) «Блискучий театр»;
в) Славетний театр»;
г) «Класичний театр».
4. Укажіть назву твору іспанського драматурга Педро Кальдерона де ла Барки:
а) «Сон літньої ночі»;
б) «Любов до життя»;
в) «Життя — це сон»;
г) «Поетичне мистецтво».
5. Укажіть основну пристрасть пана Журдена.
а) Пристрасть до всього нового;
б) до всього прекрасного;
в) до всього старовинного;
г) до всього дворянського.
Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)
Завдання з вибором кількох правильних відповідей
6. Укажіть риси характеру пана Журдена:
а) інтелігентність;
б) брутальність;
в) самозасліпленість;
г) довірливість;
д) чемність;
е) освіченість.
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
7. Укажіть зайве правило в естетиці класицизму:
а) єдність дії;
б) єдність характерів;
в) єдність місця;
г) єдність часу.
Високий рівень
Завдання відкритої форми з короткою відповіддю (1 бал)
8. Узагальнене судження в стислій, художньо-ефектній формі, в основі якого нерідко лежить логічно несподіваний поворот думки, — це ...
Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (2 бали)
9. Чому сцени навчання пана Журдена викликають сміх?

****************************************************
 Завдання №5

Основні образи комедії: пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.

  • — Згідно з правилами класицистичної комедії, образна система «Міщанина-шляхтича» вирізняється чіткістю й симетричністю побудови. Негативним персонажам протистоять позитивні. Образи об’‎єднані в певні пари: пан Журден і пані Журден, Дорант і Дорімена, Люсіль і Клеонт, Ков’‎єль і Ніколь. При цьому кожен із персонажів є художнім типом: Журден — тип міщанина, втілення марнолюбства; Дорант — лицемірний і цинічний дворянин; пані Журден — тип сварливої дружини; Ков’‎єль — розумний і кмітливий слуга; Клеонт — тип благородної людини, яка понад усе ставить честь і кохання.
  • Дати відповіді на запитання ( письмово)


  1. Хто такий пан Журден за своїм походженням?
  2. Яких учителів наймає пан Журден? 
  3. Навіщо йому це потрібно?
  4. Яка риса характеру пана Журдена є провідною? 
  5. Якими засобами Журден намагається стати таким, як дворянин?
  6. У чому ще, крім навчання, пан Журден намагається бути схожим на дворян?
  7. Які ще риси характеру пана Журдена ви би зазначили?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Повторити значення термінів сатира, сатирична розповідь, гумор, іронія, антитеза.
2. Заповнити таблицю Елвермана.



******************************************************
Завдання №4

«Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.

  • За часів Мольєра відбувалося зубожіння аристократії, яка жила невідповідно до своїх достатків. У дворян було багато привілеїв, що зберігалися, навіть коли дворянин повністю розорявся. Так, лише дворяни могли служити при дворі короля та офіцерами в армії; їх було звільнено від сплати податків; їхнє звання передавалося нащадкам. У XVII ст. активно формувався клас заможних буржуа, які прагнули за великі гроші купити дворянський титул, отримати привілеї та престижний статус аристократів. Цей процес і відобразив Мольєр у творі.
  • Визначте й запишіть тему твору. (Тема комедії — висміювання людини, яка одержима ідеєю стати дворянином, але не відповідає статусу дворянина ні походженням, ні вихованням.)
Дати відповіді (письмово):
  • Яке місце автор висловлювання відводить поняттю «честь» у житті людини?
  • Визначте й запишіть тему твору. 
  • Які моральні проблеми підняв Мольєр за допомогою образу пана Журдена та другорядних образів п’‎єси?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  • У словнику літературознавчих термінів або в інтернеті знайти, які бувають засоби (різновиди) комічного. Записати визначення кожного засобу.
*****************************************************
 Завдання №3
Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич».
Домашнє завдання.

Опрацювати матеріал підручника на с.240-244- записати основне у зошит , прочитати комедію «Міщанин-шляхтич» с. 245- 254



******************************************************        Завдання №2 

  • Повторити тему "Класицизм" с. 236-239
  • Записати визначення "класицизм"

Виконати тестову роботу

  1. Культура ХVІІ століття наголошувала на:

    А) протиріччях між особистістю і світом;

    Б) гармонії особистості і світу;

    В) потребі радикальних змін у свідомості людини аристократичного походження.
    2. Емоційна напруженість, контрастність, динамізм-характерні ознаки:
    А) бароко;
    Б) класицизму;
    В) бароко та класицизму.
    3.У літературі бароко християнські мотиви та античні:
    А) протиставлялися одне одному;
    Б) поєднувалися;
    В) не були характерні.
    4.Для митців бароко-реальний світ є:
    А) зразком ідеалу;
    Б) сном, ілюзією;
    В) ворожим для особистості.
    5.Поглиблений психологізм, самопізнання, метафоричність характерні для:
    А) елегій та гімнів;
    Б) філософської лірики;
    В) панегіриків та мемуарів.
    6.Для «Сонета 19» Дж. Донна характерним є:
    А) поєднання суперечливих начал;
    Б) ідеальне зображення дійсності;
    В) возвеличення кохання.
    7. Класицизм-це:
    А) стиль доби;
    Б) художньо-літературний напрям;
    В) стиль доби та художньо-літературний напрям.
    8.Розвитку класицизму сприяла:
    А) громадська думка;
    Б) абсолютна монархія;
    В) наукові відкриття.
    9.Норми класицизму як літературного напряму теоретично обґрунтував:
    А) Ж.-Б. Мольєр;
    Б) Н. Буало;
    В) Аристотель.
    10.Схематизм класицизму потребує:
    А) поділу на «негативних» та «позитивних» персонажів;
    Б) міфологічної основи творів;
    В) релігійного спрямування.
    11.Правило «трьох єдностей» у драматургії –це єдність:
    А) розуму, волі та дій;
    Б) місця, часу та дії;
    В) матері, батька ті дітей.
    12.ХVІІ століття у Франції часто називають добою:
    А) сонетів;
    Б) театру;
    В) балету.

*****************************************************            Завдання № 1

  • Ознайомитись з біографією Джон Дона
  • Читати виразно "сонет 19"
  • Опрацювати с. 233-239
Повторити тему "Бароко"




Заповнити таблицю