1

9 клас

Завдання №1

Джордж Байрон
- Опрацювати біографію із записом до зошита с. 62
-  Читати  поему "Мазепа"
- Дати відповіді на питання у підручнику   с.68



 Завдання №19,20

Повторення вивчених тем за рік

Завдання №18

КОНТРОЛЬНА РОБОТА
«Література XX–XXI ст. Життя, історія, культура». 
Завдання №16,17


Завдання№15


Відеоурок " М.Булгаков.Доля.Творчість"( Авторка С.Цибульська)



 Завдання №14

М.Булгаков - Биография
Читати М.Булгакова "Собаче серце"

Завдання № 13

 К.НЕСТЛІНГЕР "МАРГАРИТКО, МОЯ КВІТКО". СЮЖЕТ ТА ПРОБЛЕМАТИКА ТВОРУ. ОБРАЗИ РОМАНУ.

Завдання :

1. Прочитати роман
2. Подивитися експрес-урок .

3. Пройти .тестування

Завдання №12

Гарпер Лі (1926–2016)  біографія

Прочитати «Убити пересмішника» твір


Завдання №11

  • Пройти тести ТУТ - скинути фото результату
  • Прочитати текст нижче,заповнити табличку
Олівер і Дженніфер – щасливі? ПРОБЛЕМА Заповнити таблицю Аргументи «За» Аргументи«Проти»

Прототипи героїв роману
  Популярність роману спонукала читачів та критиків шукати прототипи головних героїв. У 1998 році з’явилася чутка, що молода закохана пара – студент Гарварду і майбутній юрист Олівер Берретт IV і студентка музичного коледжу Дженніфер Кавіллері – були «списані» з віце-президента США Альберта Гора і його дружини Тіппер Гор.  Насправді Сіґел образ Олівера Беррета лише частково списав зі свого знайомого по Гарварду, студента Ела Гора, сина сенатора, але за характером герой став майже точною копією Томмі Лі Джонса, поета і актора з Техасу, який жив разом з Гором в одній кімнаті гуртожитку. Хоча Ерік Сіґел ніколи особливо на про дівчину, яка надихнула його на створення образу Дженні, не поширювався, в 1971 році у великому інтерв’ю італійському журналу Oggi він зізнався, що прототипом «Дженні Кавіллеррі стала Дженнет Сассман». Він розповів про свої романтичні переживання, пов’язані з «Дженні»: «Коли ти втрачаєш кохану жінку, для тебе все закінчується – і не важливо, йде вона до іншого або вмирає. Ти залишаєшся один. Саме в той момент у мене і з’явилася ідея написати «Історію кохання». Саме тому в книзі головна героїня, Дженніфер, вмирає – бо для мене вона померла.»

Насправді Дженні Сассман, в яку був закоханий Ерік Сіґел, не відповіла йому на почуття, поїхала до Франції навчатися музики, а коли повернулася, вийшла заміж за друга свого дитинства, народила трьох дітей, з чоловіком розлучилась, коли діти виросли, вдруге заміж не вийшла і живе й досі в Нью-Йорку. З поваги до Дженет та її чоловіка Сіґел не виносив історію своєї любові на публіку, поки Дженнет Сассман сама не повідомила, що вона й була «справжньою» Дженні, про неї написали найвідоміші американські газети й журнали, а Опра Вінфрі навіть зробила про неї передачу.

Завдання № 10

"ІСТОРІЯ ОДНОГО КОХАННЯ"

Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі.

Стислий переказ тексту твору

У романі розповідається про зворушливе й трагічне кохання Олівера Барретта — студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта Дженніфер Кавіллері. Хоча батьки не схвалили вибір сина, позбавили його фінансової підтримки, проте молодята одружуються. Вони знімають маленьку квартиру на околиці, живуть у скруті, але вони щасливі. Здається, ніщо не може їх розлучити. Утім, Дженні помирає. Від раку.


Схарактеризуйте головних героїв твору.
  1. Олівер Барретт 
  2. Дженніфер Кавіллері
  • ♦ Чи сподобалася вам ця повість?
  • ♦ Які думки він навіює?
  • ♦ Чого навчає нас цей твір? 
  • Які проблеми, крім кохання, порушено у творі Е. Сігела? 
Проблематика твору
  • Стосунки батьків і дітей,
  • стосунки молодої родини, їхнє щире віддане кохання і вірність,
  • життя і смерть,
  • проблема морального вибор

 Завдання №9

ЕРІК СІГЕЛ (1937-2010). "ІСТОРІЯ ОДНОГО КОХАННЯ"


Завдання: 


  1. Подивитись фільм

  2. Прочитати  книгу

Завдання №8

РЕЙ БРЕДБЕРІ "451 ГРАДУС ЗА ФАРЕНГЕЙТОМ". НАТОВП І ВЛАДА. ВАЖКЕ ПРОЗРІННЯ ОСОБИСТОСТІ В ТОТАЛІТАРНОМУ СУСПІЛЬСТВІ.
  • Перегляньте відеоурок "Аналізуємо роман Р.Бредбері" та виконайте завдання
  •  Завдання для самоперевірки (прислати мені фото з результатом)
          Тест 1           Тест 2

Завдання № 7 

 1. "Рей Дуглас Бредбері (1920-2012). "451 за Фаренгейтом". Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії"
2. Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору - книги, пожежі, тотального контролю, інакомислення".

ЗАВДАННЯ: 

1. Прочитайте роман .
2. Опрацюйте статтю підручника з теми, уважно перегляньте матеріал книжечки 
Ourboox, виконайте завдання ПИСЬМОВО У ЗОШИТІ.
3. Виконайте вправу, СКАН РЕЗУЛЬТАТУ ПРИШЛІТЬ МЕНІ.

 Завдання № 6

Позакласне читання  Майкл Морпурґо. 

«Бойовий кінь» (США, 2012, реж. Стівен Спілберґ)




*******************************************************
Завдання №5
Образна система твору. Філософські проблеми. Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.
Дати відповіді на запитання: (письмово)
  1. Що таке комічне? Які види комічного існує?
  2. Що таке сатира?
  3. Що таке іронія?
  4. Що таке гумор?
  5. Що таке парадокс?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Виписати приклади художніх засобів, які Шолом-Алейхем використовує у своєму творі.
2. Індивідуальне завдання. Підготувати презентацію або повідомлення життя і творчість Р. Д. Бредбері.


*******************************************************
Завдання №4
Шолом-Алейхем (1859–1916). «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIX–XX ст.

  • — Шолом-Алейхем — видатний єврейський письменник. Його справжнє ім’‎я — Шолом Наумович Рабинович. У перекладі з мови ідиш «Шолом-Алейхем» означає «Мир вам». Такими ж гуманними й мудрими, як і його ім’‎я, були твори письменника, на сторінках яких він говорив про вічні цінності.




******************************************************
Завдання №3
Контрольна робота з теми «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст». 
Тести

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь 1-10 питань— 0,5 бали)
1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин:
а) підробила підпис на документі; б) витратила велику суму із сімейного бюджету;
в) без дозволу продала будинок батька; г) зрадила чоловіка.
2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася:
а) жахливою вимовою; б) потворною зовнішністю;
в) шахраюванням; г) легковажною поведінкою.
3. Наприкінці п’єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що:
а) вважав її хворою; б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців;
в) мав для цього цілий штат няньок; г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі.
4. Героїня твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів:
а) місіс Пірс; б) матері Гіггінса;
в) своєму батькові; г) матері Пікерінга.
5. У драмі Г. Ібсена «Ляльковий дім» Крогстад вирішив шантажувати Нору тому, що:
а) заздрив багатим та успішним; б) прагнув помститися Норі за її неувагу до нього;
в) намагався розбагатіти; г) мав утримувати власних дітей.
6. Наприкінці п’єси Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза вирішила займатися:
а) філологією; б) флористикою;
в) рекламою; г) торгівлею.
7. Позначте  прізвище драматурга, який стояв біля витоків «нової драми»;
       а)     Г. Ібсен; б)     А.Чехов;
       в)     Б. Шоу; г)      М. Метерлінк.
8. Укажіть, як називається конфлікт, зосереджений на внутрішньому світі персонажів:
а)     психологічний; б)     побутовий;
в)     соціальний; г)     філософський.
9. Драматургія кінця ХІХ століття розвивалась у напрямку:
а) гостросюжетної драматичної дії; б) заглиблення у духовний світ героїв;
в) реалістичного змалювання дійсності.
10. Визначитидві основні риси характеру Хельмера, героя п’єси Ібсена «Ляльковий дім»: (декілька варіантів)
а) порядність; б) самозакоханість; в) чесність;
г) кар’єризм; д) принциповість.
11. Батьківщина Б.Шоу? - ….. (1б.)
Достатній рівень (3 бали)
12. Схарактеризуйте «нову» та «стару» драми. Порівняйте їх.
Високий рівень (3 бали)
13. Виконайте одне із завдань (за вибором):
а) доведіть або спростуйте твердження: «Різниця між леді й квіткаркою полягає не в тому, як вона поводиться, а як до неї ставляться», проведіть паралелі із сучасністю;
б) продовжте історію Нори — героїні драми Г. Ібсена «Ляльковий дім».

******************************************************

 Завдання №2

Б.Шоу. Особливості світогляду. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».

  1.            Установіть відповідність.

   Г.Ібсен                            Німеччина
   А.Чехов                         Англія
   М.Метерлінк                 Росія
   Г.Гауптман                   Норвегія
   Б.Шоу                           Бельгія
   2.             Заповнення таблиці у зошиті.
Античний міф
П’єса Б.Шоу
Перетворення Галатеї залежить від волі Афродіти
Перетворення Елайзи відбувається завдяки людським діям
Пігмаліон – єдиний творець
Творці: Гіггінс, Пікерінг, Дулітл, Елайза
Галатея – пасивний персонаж
Елайза динамічно розвивається
Історія завершується шлюбом
Відкритий фінал
Проблема: доля і щастя людини залежать від волі богів
Проблема: соціальна, філологічна, розвитку особистості під впливом мистецтва та освіти

3.  Прочитати  п’єсу «Пігмаліон». 

******************************************************                                             Завдання № 1

  • Опрацювати с. 253-257
  • Читати "Пігмаліон"  с. 260
  • Відповідати на питання с. 256
  • Перевірити себе на с. 259 ( питання) відповіді записати у зошит