1

5 клас

 Завдання №19,20  

Повторення вивчених тем за рік

 Завдання №18

Контрольна робота 
за розділом «Сучасна література. У колі добрих героїв». 

Тести

 Завдання №16,17

Сделано на Padlet

 Завдання №15
Розвиток Звязного Мовлення  (письмово).
 Втілення в героях творів Туве Янсона ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.

Завдання №14


Туве Янсон «Зима-чарівниця».  читати  тут 
Чарівність художнього світу твору. Головні персонажі, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.

Висловлювати власні думки щодо подій та вчинків героїв; розвивати пам’ять, логічне мислення, навички виразного читання з коментуванням; виховувати розуміння важливості людських чеснот,  сприяти вихованню прагнення до самовиховання та самовдосконалення.

 Завдання №13

Олімпіада із зарубіжної літератури

ОЛІМПІАДА

 Завдання №12

Пройти тест за посиланням ТУТ 

Завдання №11

    Ми вивчаємо розділ «Сучасна дитяча література».  
    Змісту твору в підручнику немає. 
    • Ознайомитися із біографією Пауля Маара. 
    • Прочитати повість-казку «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу» або переглянути фільм за посиланням: 

Завдання №10


Відповідати усно на питання  с. 242

Читати "літературний навігатор"

 Завдання №9


 Завдання №8

Тестова робота
1. Коли відбуваються події казки «капелюх чарівника»? А) навесні; Б) влітку; В) восени; Г) взимку
2. Хто знайшов капелюха? А) Мумі – троль; Б) Мумі – троль і Нюхмумрик;В) Мімі – троль, Нюхмумрик і Чмих; Г) Мумі – троль, Чмих і Гемюль
3. Якого кольору був капелюх? А) сірого; Б) темно- синього; В) вишневого; Г) чорного
4. Капелюх для Мумі – тата був… А) якраз впору; Б) замалий; В) завеликий; Г) зависокий
5. Взимку Мумі – тролі трималися лише на …. А) самій глиці; Б) самому печиві; В) самому молоці; Г) самій картоплі
6. З яєчної шкаралупи утворилося…. А) 2 хмаринки; Б) 5 хмаринок; В) потвори; Г) літери
7. Коли Мумі – троль знов став собою? А) коли відрекомендувався королем з Каліфорнії; Б) коли виліз з капелюха; В) коли його впізнав батько; Г) коли його впізнала мама
8. За три секунди Мурашиний Лев… А) заліз в капелю; Б) закопався в пісок; В) з’їв мураху; Г) прочитав газету
9. На чому літав Чарівник? А) на хмаринці; Б) на птахові; В) на килимі; Г) на чорній пантері
10. Що Мурашиний Лев колись зробив з мамою Мумі – троля?
11. Де Мумі – тролі перебували спекотні дні?
12. Від кого почув «страшну історію» Нюхмумрик?
 Завдання №7

Туве Янсон (1914-2001) - ознайомитися з біографією

Читати  «Капелюх чарівника» с. 230



Завдання №6

  • Записати характеристику образу містера Вонкі
  • Зображення в повісті фантастичного ( що саме?) - записати
  • (Записати) що ви дізналися про маленький народ УМПА-ЛУМПА та острів ЛУМПАЛАНДІЯ
  • Пройти тести та зробити фото  свого результату за посиланням 
  •  https://naurok.com.ua/test/start/6091

 

*****************************************************

 Завдання 5

  • Ознайомитися з біографією Роальда Дала 
  • Переглянути фільм "Чарлі та шоколадна фабрика"
  • Записати головних героїв та їх характеристику (окрім містера Вонкі)




Фільм можна переглянути за посиланням 

https://rezka.ag/films/adventures/899-charli-i-shokoladnaya-fabrika-2005.html

******************************************************

 Завдання №4

  • Виконати завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/72690
  • Відправити мені фото свого результату.
  • Виконати контрольну у зошиті


****************************************************

Завдання №3

  • Ознайомитися із біографією М.Цвєтаєвої  с.220-223
  • Відповідати усно на питання на с. 223
  • Чит "Книжки в обкладинках червоних" с. 223-224


******************************************************

 Завдання №2

Світ уяви Аліси та її захопливі пригоди. Образ Аліси
виконати тестові завдання:
Письмово:
анкета героя (Аліса, Капелюшник, Чеширський кіт), тестові завдання
(за посиланням)

****************************************

Завдання №1

 Льюїс Керрол «Аліса у країні див» - читати



Відповіді записати у зошиті !