Завдання №20,21
Повторення вивчених тем за рік
Завдання №19
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
«Література хх–хх ст. У пошуках себе і високого польоту». Тести
Завдання №17,18
Завдання №16
Барбара Космовська "Буба"- прочитати
Завдання №15
Доброго дня!
Тема 1. Марина Аромштам "Коли відпочивають янголи". Учителька Марсем та її учні.
Тема 2. Моральні проблеми та їхнє осмислення у творі.
Завдання:
1. Прочитати книгу (скорочено)
2. Попрацювати з картками. Звіт - записи в зошиті.
Тема 1. Марина Аромштам "Коли відпочивають янголи". Учителька Марсем та її учні.
Тема 2. Моральні проблеми та їхнє осмислення у творі.
Завдання:
1. Прочитати книгу (скорочено)
2. Попрацювати з картками. Звіт - записи в зошиті.
Завдання №14
Олімпіада із зарубіжної літератури
ОЛІМПІАДА
Завдання №13
Твір-мініатюра на одну із тем
- «Як обрати свій шлях в житті?»
- «Чи легко бути таким, як чайка Джонатан?»
Завдання №12
Художній конфлікт і можливість
його подолання. Ознаки притчі у творі.
Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети
в образі чайки Джонатана
Граючи у комп’ютерні ігри, ви рівень за рівнем досягаєте бажаного результату, Чайка Джо також проходив рівні, досягаючи досконалості, не зупиняючись на досягнутому, він наполегливо йшов до своєї мети. Але реальне життя -це не гра, де втрачене життя можна відновити. Пам’ятайте про це, вірте в себе та наполегливо досягайте бажаного.
|
Завдання № 11
- Річард Бах (нар. 1936). опрацювати біографію с. 271-273
- Прочитати «Чайка Джонатан Лівінгстон».
- Відповідати на питання підручника с.273, 280
Завдання №10
Контрольний твір
"Ти назавжди у відповіді за тих, кого приручив" (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц")
Завдання №8, 9
Виконати завдання (письмово у зошиті), які ви знайдете на віртуальній дошці Padlet.
Завдання №7
- Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944)Чит с.260-262
- Читати «Маленький принц» с. 262-270
- Відповідати на питання на с. 270
*****************************************************
Завдання №6
Контрольна робота
з теми «Бароко і класицизм».
Тести
|
Початковий та середній рівні
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
1. Укажіть, про який стиль літератури ідеться: « Вирізняється художньою яскравістю й пишністю, великою силою емоційного впливу, ідейною багатозначністю, в основі якої — драматично загострене сприйняття світу та людини».
а) Романтизм;
б) класицизм;
в) Відродження;
г) бароко.
2. Укажіть країну, у якій виник класицизм.
а) Англія;
б) Франція;
в) Італія;
г) Іспанія.
3. Укажіть назву театру, який заснував Мольєр.
а) «Сучасний театр»;
б) «Блискучий театр»;
в) Славетний театр»;
г) «Класичний театр».
4. Укажіть назву твору іспанського драматурга Педро Кальдерона де ла Барки:
а) «Сон літньої ночі»;
б) «Любов до життя»;
в) «Життя — це сон»;
г) «Поетичне мистецтво».
5. Укажіть основну пристрасть пана Журдена.
а) Пристрасть до всього нового;
б) до всього прекрасного;
в) до всього старовинного;
г) до всього дворянського.
Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)
Завдання з вибором кількох правильних відповідей
6. Укажіть риси характеру пана Журдена:
а) інтелігентність;
б) брутальність;
в) самозасліпленість;
г) довірливість;
д) чемність;
е) освіченість.
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
7. Укажіть зайве правило в естетиці класицизму:
а) єдність дії;
б) єдність характерів;
в) єдність місця;
г) єдність часу.
Високий рівень
Завдання відкритої форми з короткою відповіддю (1 бал)
8. Узагальнене судження в стислій, художньо-ефектній формі, в основі якого нерідко лежить логічно несподіваний поворот думки, — це ...
Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (2 бали)
9. Чому сцени навчання пана Журдена викликають сміх?
****************************************************
Завдання №5
Основні образи комедії: пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.
- — Згідно з правилами класицистичної комедії, образна система «Міщанина-шляхтича» вирізняється чіткістю й симетричністю побудови. Негативним персонажам протистоять позитивні. Образи об’єднані в певні пари: пан Журден і пані Журден, Дорант і Дорімена, Люсіль і Клеонт, Ков’єль і Ніколь. При цьому кожен із персонажів є художнім типом: Журден — тип міщанина, втілення марнолюбства; Дорант — лицемірний і цинічний дворянин; пані Журден — тип сварливої дружини; Ков’єль — розумний і кмітливий слуга; Клеонт — тип благородної людини, яка понад усе ставить честь і кохання.
- Дати відповіді на запитання ( письмово)
- Хто такий пан Журден за своїм походженням?
- Яких учителів наймає пан Журден?
- Навіщо йому це потрібно?
- Яка риса характеру пана Журдена є провідною?
- Якими засобами Журден намагається стати таким, як дворянин?
- У чому ще, крім навчання, пан Журден намагається бути схожим на дворян?
- Які ще риси характеру пана Журдена ви би зазначили?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Повторити значення термінів сатира, сатирична розповідь, гумор, іронія, антитеза.
2. Заповнити таблицю Елвермана.
******************************************************
Завдання №4
«Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
- За часів Мольєра відбувалося зубожіння аристократії, яка жила невідповідно до своїх достатків. У дворян було багато привілеїв, що зберігалися, навіть коли дворянин повністю розорявся. Так, лише дворяни могли служити при дворі короля та офіцерами в армії; їх було звільнено від сплати податків; їхнє звання передавалося нащадкам. У XVII ст. активно формувався клас заможних буржуа, які прагнули за великі гроші купити дворянський титул, отримати привілеї та престижний статус аристократів. Цей процес і відобразив Мольєр у творі.
- Визначте й запишіть тему твору. (Тема комедії — висміювання людини, яка одержима ідеєю стати дворянином, але не відповідає статусу дворянина ні походженням, ні вихованням.)
Дати відповіді (письмово):
- Яке місце автор висловлювання відводить поняттю «честь» у житті людини?
- Визначте й запишіть тему твору.
- Які моральні проблеми підняв Мольєр за допомогою образу пана Журдена та другорядних образів п’єси?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- У словнику літературознавчих термінів або в інтернеті знайти, які бувають засоби (різновиди) комічного. Записати визначення кожного засобу.
*****************************************************
Завдання №3
Мольєр – майстер
класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його
відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич».
Домашнє завдання.
Опрацювати матеріал підручника на с.240-244- записати основне у зошит , прочитати комедію «Міщанин-шляхтич» с. 245- 254
****************************************************** Завдання №2
- Повторити тему "Класицизм" с. 236-239
- Записати визначення "класицизм"
Виконати тестову роботу
Культура ХVІІ століття наголошувала на:
А) протиріччях між особистістю і світом;
Б) гармонії особистості і світу;
В) потребі радикальних змін у свідомості людини аристократичного походження.2. Емоційна напруженість, контрастність, динамізм-характерні ознаки:А) бароко;Б) класицизму;В) бароко та класицизму.3.У літературі бароко християнські мотиви та античні:А) протиставлялися одне одному;Б) поєднувалися;В) не були характерні.4.Для митців бароко-реальний світ є:А) зразком ідеалу;Б) сном, ілюзією;В) ворожим для особистості.5.Поглиблений психологізм, самопізнання, метафоричність характерні для:А) елегій та гімнів;Б) філософської лірики;В) панегіриків та мемуарів.6.Для «Сонета 19» Дж. Донна характерним є:А) поєднання суперечливих начал;Б) ідеальне зображення дійсності;В) возвеличення кохання.7. Класицизм-це:А) стиль доби;Б) художньо-літературний напрям;В) стиль доби та художньо-літературний напрям.8.Розвитку класицизму сприяла:А) громадська думка;Б) абсолютна монархія;В) наукові відкриття.9.Норми класицизму як літературного напряму теоретично обґрунтував:А) Ж.-Б. Мольєр;Б) Н. Буало;В) Аристотель.10.Схематизм класицизму потребує:А) поділу на «негативних» та «позитивних» персонажів;Б) міфологічної основи творів;В) релігійного спрямування.11.Правило «трьох єдностей» у драматургії –це єдність:А) розуму, волі та дій;Б) місця, часу та дії;В) матері, батька ті дітей.12.ХVІІ століття у Франції часто називають добою:А) сонетів;Б) театру;В) балету.
***************************************************** Завдання № 1
- Ознайомитись з біографією Джон Дона
- Читати виразно "сонет 19"
- Опрацювати с. 233-239
Повторити тему "Бароко"