1

6 клас

Завдання №20,21

Повторення вивчених тем за рік

Завдання №19
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
за розділами «Образ майбутнього в літературі» 
та «Сучасна література». 
ТЕСТИ

Завдання № 18

Сделано на Padlet

 Завдання №17

Ознайомитися з біографією Астрід Ліндгрен с. 226
Читати "Міо, мій Міо" с. 228

 Завдання №16

Перевір себе:
Біографія  КРІСТІНЕ НЕСТЛІНГЕР  ТУТ
Записати у зошит

Хлопчик з бляшанки моє враження про героя

Завдання №15

"ХЛОПЧИК З БЛЯШАНКИ"  КРІСТІНЕ НЕСТЛІНГЕР.
ПРИЄМНОГО ПЕРЕГЛЯДУ ВІДЕО-УРОКІВ З ТЕМИ!
ПОВІСТЬ ЧИТАЙТЕ ТУТ

ПОСИЛАННЯ НА ФІЛЬМ 


 Завдання №14


Олімпіада із зарубіжної літератури

ОЛІМПІАДА


 Завдання №13

Розвиток мовлення  (записати ) « Том і Кліві: схожість і відмінності»

 Завдання №12  

Тема. Роберт Шеклі “Запах думок”

  • опрацювати матеріал підручника
  • записати визначення.
  • прочитати оповідання “Запах думок” 




 Завдання №11

Тривога за руйнування духовних цінностей "Оповідання Р. Д. Бредбері "Усмішка"
Домашнє завданя дати письмову відповідь на запитання.
Чому слово "Усмішка" в тексті написане з великої букви?
Які уроки людства дає Р. Бредбері у своєму оповіданні?

 Завдання №10

Тема. Р. Д. Бредбері “Усмішка”
Опрацювати матеріал підручника ст.208-210
Прочитати оповідання “Усмішка” ст. 211-215.

Записати у зошит Т/Л. Конфлікт, Соціальна фантастика

Завдання №9

Контрольна робота 

Поетичне бачення світу 


10. Напишіть  міні-твір на одну з тем:

1.    «Картини рідного краю у вірші Р.Бернса «Моє серце в верховині»»

          2.    «Життя «без глянцю» у вірші Дж.Родарі  «Листівки з видами міст».

          3.    «Що в «Пісні про  Гайавату» символізує Люлька згоди?»

 Завдання №8

Джанні Родарі (1920–1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття"

Виготовити листівку (електронний варіант) з видом українських міст і підготувати до неї коментар.

Пояснення: листівка може бути створена в програмі PowerPoint, збережена у форматі JPEG; програмах по створенню колажів.

Створену роботу-листівку надіслати у групу.

Завдання №7

 Позакласне читання О. Генрі «Вождь червоношкірих»

  1. Скласти план до новели
  2. Підсумкові запитання - записати у зошит
  • Що позитивного можна зазначити в характері Джонні?
  • Чи є в його поведінці щось гідне наслідування?
  • Яким показаний світ дітей та дорослих у новелі «Вождь Червоношкірих»?      
Д о м а ш н є   з а в д а н н я. Творча робота на тему: «Жорстокість і милосердя… Звідки вони беруть свій початок?»

*****************************************************

Завдання №6

  • Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.

  1. Після заселення Північноамериканського континенту європейськими народами становище корінного населення стало складним, поступово представники білої раси витісняли індіанців на окраїнні землі.
  2. Лонгфелло звернувся до героїчних міфів і легенд, що існували в усних переказах, а також  використав записи відомого етнографа Скулкрафта, який багато років прожив серед оджибуеїв. Зразком поетичної форми для Лонгфелло став скандинавський епос «Калевала», яким він захопився під час подорожі Європою.
  3. «Пісня про Гайавату» стала популярною в усьому світі, була перекладена багатьма мовами, включаючи російську й українську. Першим здійснив її переклад Панас Мирний, він використовував російський переклад Івана Буніна. А 1912 року свій переклад у «Літературно-науковому віснику» видав О. Олесь.  
 Складання порівняльної характеристики -записати у зошит
  1. Гайавата
    Геракл
    Син властителя Західного Вітру, онука нічних світил
    Вождь племені
    Сміливий
    Мужній
    Турботливий
    Мудрий
    Справедливий
    Працелюбний
    Миролюбний
    Син бога Зевса й смертної жінки Алкмени
    Герой і воїн
    Могутній
    Мужній
    Безстрашний
    Дотепний

Продовжте речення:
-         Я вважаю, що ця поема актуальна в наш час тим, що…

******************************************************

Завдання №5

  • Генрі Лонгфелло (1807 — 1882). с. 197-198 - записати відомості
  • «Пісня про Гайавату»   - читати с. 199-201
  •  Відповідати на питання  ст. 202 - письмово






********************************************************

Завдання№4

Роберт Бернс . Ідея любові до Батьківщини  у вірші “Моє серце в верховині…”

  • Переглянути навчальне відео:



  • Записати декілька фактів про Р. Бернса. с.195-197
  • Вірш напам’ять

******************************************************

Завдання №3

  • Розвиток мовлення (письмово) 
  • Створення власних хайку за принципами художнього паралелізму та асоціацій. (Створити 4 хайку).

*****************************************************

Завдання №2

  • М. Басьо. Хайку. лірика Басьо
  • опрацювання теоретичного матеріалу: 

  • Чит с. 192-194 . Записати відомості про М. Басьо та визначення "хайку"
  • Вивчити  напам’ять 3 хайку (за вибором )
*******************************************************
 Завдання №1 
  • Ознайомитись з біографією Антуана де Сент-Екзюпері 
  • записати у зошит відомості про  письменника
  • Прочитати " Маленький принц"




  1. Дати відповіді на запитання  у зошиті
  2. "Літературна вікторина"

  1. 1.Кого першого зустрічає Маленький принц на Землі? 
2. Хто відкрив Маленькому принцу істину: «Найголовнішого очима не побачиш»? 
3. Хто вирішив, що зорі його ? 
4. Кого залишив Маленький принц на своїй планеті? 
5. Хто жив на астероїді 326? 
6. Де набрав льотчик води?
7. Хто запропонував Маленькому принцу стати міністром юстиції?
8. Кому з мешканців астероїдів було соромно? 
9. Хто розводив поїзди? 
10. Хто стверджував, що «книги з географії — найцінніші книги»?
11. Хто з мешканців одного з астероїдів відзначався великою
відповідальністю? 
12.Де зустрівся Маленький принц з пілотом?