Завдання №20,21
Повторення вивчених тем за рік
Завдання №19
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Завдання № 18
Завдання №17
Ознайомитися з біографією Астрід Ліндгрен с. 226
Читати "Міо, мій Міо" с. 228
Завдання №16
Перевір себе:
Біографія КРІСТІНЕ НЕСТЛІНГЕР ТУТ
Записати у зошит
Хлопчик з бляшанки моє враження про героя
Завдання №15
"ХЛОПЧИК З БЛЯШАНКИ" КРІСТІНЕ НЕСТЛІНГЕР.
ПРИЄМНОГО ПЕРЕГЛЯДУ ВІДЕО-УРОКІВ З ТЕМИ!
ПОВІСТЬ ЧИТАЙТЕ ТУТ
ПОСИЛАННЯ НА ФІЛЬМ
Завдання №14
Завдання №13
Розвиток мовлення (записати ) « Том і Кліві: схожість і відмінності»
Завдання №12
Тема. Роберт Шеклі “Запах думок”
- опрацювати матеріал підручника
- записати визначення.
- прочитати оповідання “Запах думок”
Завдання №11
Тривога за руйнування духовних цінностей "Оповідання Р. Д. Бредбері "Усмішка"
Домашнє завданя дати письмову відповідь на запитання.
Чому слово "Усмішка" в тексті написане з великої букви?
Які уроки людства дає Р. Бредбері у своєму оповіданні?
Завдання №10
Тема. Р. Д. Бредбері “Усмішка”
Опрацювати матеріал підручника ст.208-210
Прочитати оповідання “Усмішка” ст. 211-215.
Записати у зошит Т/Л. Конфлікт, Соціальна фантастика
Завдання №9
Контрольна робота
10. Напишіть міні-твір на одну з тем:
1.
«Картини рідного краю у
вірші Р.Бернса «Моє серце в верховині»»
2.
«Життя
«без глянцю» у вірші Дж.Родарі «Листівки
з видами міст».
3.
«Що в «Пісні
про Гайавату» символізує Люлька згоди?»
Завдання №8
Джанні Родарі (1920–1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття"
- Ознайомтесь зі статтєю підручника (стор. 202-203) про італійського письменника Дж. Родарі
- Перегляньте відеороліки за посиланнями
Виготовити листівку (електронний варіант) з видом українських міст і підготувати до неї коментар.
Пояснення: листівка може бути створена в програмі PowerPoint, збережена у форматі JPEG; програмах по створенню колажів.
Створену роботу-листівку надіслати у групу.
Завдання №7
Позакласне читання О. Генрі «Вождь червоношкірих»
- Скласти план до новели
- Підсумкові запитання - записати у зошит
- Що позитивного можна зазначити в характері Джонні?
- Чи є в його поведінці щось гідне наслідування?
- Яким показаний світ дітей та дорослих у новелі «Вождь Червоношкірих»?
Д о м а ш н є з а в д а н н я. Творча робота на тему: «Жорстокість і милосердя… Звідки вони беруть свій початок?»
*****************************************************
Завдання №6
- Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.
- Після заселення Північноамериканського континенту європейськими народами становище корінного населення стало складним, поступово представники білої раси витісняли індіанців на окраїнні землі.
- Лонгфелло звернувся до героїчних міфів і легенд, що існували в усних переказах, а також використав записи відомого етнографа Скулкрафта, який багато років прожив серед оджибуеїв. Зразком поетичної форми для Лонгфелло став скандинавський епос «Калевала», яким він захопився під час подорожі Європою.
- «Пісня про Гайавату» стала популярною в усьому світі, була перекладена багатьма мовами, включаючи російську й українську. Першим здійснив її переклад Панас Мирний, він використовував російський переклад Івана Буніна. А 1912 року свій переклад у «Літературно-науковому віснику» видав О. Олесь.
Складання порівняльної характеристики -записати у зошит
- ГайаватаГераклСин властителя Західного Вітру, онука нічних світилВождь племеніСміливийМужнійТурботливийМудрийСправедливийПрацелюбнийМиролюбнийСин бога Зевса й смертної жінки АлкмениГерой і воїнМогутнійМужнійБезстрашнийДотепний
Продовжте речення:
- Я вважаю, що ця поема актуальна в наш час тим, що…
******************************************************
Завдання №5
- Генрі Лонгфелло (1807 — 1882). с. 197-198 - записати відомості
- «Пісня про Гайавату» - читати с. 199-201
- Відповідати на питання ст. 202 - письмово
********************************************************
Завдання№4
Роберт Бернс . Ідея любові до Батьківщини у вірші “Моє серце в верховині…”
Роберт Бернс . Ідея любові до Батьківщини у вірші “Моє серце в верховині…”
- Переглянути навчальне відео:
- Записати декілька фактів про Р. Бернса. с.195-197
- Вірш напам’ять
******************************************************
Завдання №3
- Розвиток мовлення (письмово)
- Створення власних хайку за принципами художнього паралелізму та асоціацій. (Створити 4 хайку).
*****************************************************
Завдання №2
- М. Басьо. Хайку. лірика Басьо
- опрацювання теоретичного матеріалу:
- Чит с. 192-194 . Записати відомості про М. Басьо та визначення "хайку"
- Вивчити напам’ять 3 хайку (за вибором )
*******************************************************
Завдання №1
Завдання №1
- Ознайомитись з біографією Антуана де Сент-Екзюпері
- записати у зошит відомості про письменника
- Прочитати " Маленький принц"
- Дати відповіді на запитання у зошиті
- "Літературна вікторина"
- 1.Кого першого зустрічає Маленький принц на Землі?
2. Хто відкрив Маленькому принцу істину: «Найголовнішого очима не побачиш»?
3. Хто вирішив, що зорі його ?
4. Кого залишив Маленький принц на своїй планеті?
5. Хто жив на астероїді 326?
6. Де набрав льотчик води?
7. Хто запропонував Маленькому принцу стати міністром юстиції?
8. Кому з мешканців астероїдів було соромно?
9. Хто розводив поїзди?
10. Хто стверджував, що «книги з географії — найцінніші книги»?
11. Хто з мешканців одного з астероїдів відзначався великою
відповідальністю?
12.Де зустрівся Маленький принц з пілотом?