Скрапбукінг як
дидактичний прийом
підвищення мотивації учнів до вивчення
зарубіжної літератури в школі
У наш час учитель, щоб досягти бажаних результатів,
повинен бути цікавим учням. Захопити учнів можна застосуванням різних методів,
а також неординарністю особистості вчителя і навіть його творчістю.
Проблема для учителя
літератури постає в тому, що учні зовсім мало читають, особливо великі за
обсягом твори. У такому разі на допомогу може прийти скрапбукінг.Життя кожного з нас наповнене подіями, пам’ятати про які хотілося б якомога довше. З давніх часів люди намагалися увічнити свою історію: робили наскельні малюнки, потім малювали на папері, а зараз друкують на фотопапері і зберігають у фотоальбомах. Але часом цього буває недостатньо, адже іноді так хочеться повернутися в минуле, поділитися радістю з рідними і друзями. Тоді на допомогу приходить скрапбукінг – вид ручної творчості, в основі якої лежить декоративне оформлення фотоальбомів. Крім фотографій у таких альбомах присутні якісь пам’ятні для людини речі, наприклад, газетні статті, листівки, квитки, малюнки, записи та інші дрібниці. Основна ідея скрапбукінгу – зберегти фотографії та інші речі про якісь події на тривалий термін для майбутніх поколінь.
При оформленні скрапбуків також використовують і
журналінг.
Журналінг - це тексти на скрап-сторінках. Вони можуть виглядати як
прості підписи до фотографій, так і короткі коментарі, вірші, історії, і цілі
есе. Але завдання у них одне: підтримати фотографії та інші елементи сторінки,
розповісти унікальну, єдину в своєму роді історію. Звучить начебто просто, але
насправді не завжди легко знаходяться потрібні слова. Щоб журналінг не зводився
тільки до підпису «дата/місце», потрібно ретельно продумати текст, який ви хочете
написати на скрап-сторінках.
Зразок скрапбукінгу "Різдвяна пісня в прозі, або оповідання з привидами" Чарльза Діккенса.