Завдання №19, 20
Повторення вивчених тем за рік
Контрольна робота
за розділами «Світова новела» та «Сучасна література»
Завдання №16,17Завдання № 14,15
"ЧОРНИЛЬНЕ СЕРЦЕ" КОРНЕЛІЇ ФУНКЕ (1958)
ОТЖЕ, ЗНАЙОМИМОСЯ З БІОГРАФІЄЮ ПИСЬМЕННИЦІ, ЧИТАЄМО КНИГУ, ДИВИМОСЯ ФІЛЬМ І ВИКОНУЄМО ЗАВДАННЯ У ЗОШИТІ!
УСПІХІВ!
ТАКОЖ МОЖНА ПОДИВИТИСЯ ФІЛЬМ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ
Дайте характеристику героям
Завдання №13
Олімпіада із зарубіжної літератури
ОЛІМПІАДА
- Діана Вінн Джонс (1934-2011) - ознайомитися з біографією
- Прочитати «Мандрівний замок Хаула» "Мандрівний замок Хаула".
- Записати характеристику героїв: (Хаул, Софі, Відьма Пустирищ, Кальцифер)
- Виконати тести, відправити відповіді у групу.
- Посилання на мультфільм ТУТ
- Діана Вінн Джонс (1934-2011) - ознайомитися з біографією
- Прочитати «Мандрівний замок Хаула» "Мандрівний замок Хаула".
- Записати характеристику героїв: (Хаул, Софі, Відьма Пустирищ, Кальцифер)
- Виконати тести, відправити відповіді у групу.
- Посилання на мультфільм ТУТ
Завдання №9, 10
ТЕМА 1. АЙЗЕК АЗІМОВ (1920-1992). "ФАХ". РОЗДУМИ ПРО МАЙБУТНЄ ЛЮДИНИ Й ЛЮДСТВА.
ТЕМА 2. ОБРАЗ ДЖОРДЖА ПЛЕЙТЕНА. ПРОБЛЕМА ДУХОВНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЛЮДИНИ В СУЧАСНОМУ СВІТІ.
Скористайтеся віртуальною дошкою для того, щоб отримати інформацію та виконати тести. Віконечка прокручуються. Просто натисніть на квадратик зі стрілочкою у верхньому правому кутку. Успіхів! Результати роботи вишліть мені.
- Пройти ТЕСТ
- Опрацювати картки
Завдання №8
Контрольний твір
на тему:
"Чому вчить новела Акутагави"Павутинка"
(10.04) Завдання №7
Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели
(Будда, Кандата).Біблія («Поклоніння волхвів»). Особливості вірувань японців.
Дати відповідь на питання : (письмово)
- Яке символічне значення має павутинка і павук у різних народів?
- За які гріхи Кандата опинився у пеклі?
- Як у тексті говориться про Кандату? І чому так
- Кандата не зміг покинути підземне царство, не використав можливість спасіння. Чому його шлях обірвався на середині?
- А чому павутинка обірвалася не там, де за неї чіплялися багато тисяч грішників, а там, де за неї вчепився Кандата?
- Яке спасіння пропонує Будда Кандаті?
- На що сподівався Будда, коли опустив Кандаті павутинку?
- Як потрібно було повести себе Кандаті в ситуації з павутинкою?
- Яка головна думка твору?
Прочитайте
притчу « Цибулька» (із роману Ф.Достоєвського « Брати Карамазови»). Знайдіть та запишіть спільне й відмінне.
"Жила-была
одна баба злющая-презлющая и померла.И не осталось после неё ни одной
добродетели. Схватили её черти и кинули в огненное озеро. А ангел-хранитель её
стоит да и думает: какую бы мне такую добродетель её припомнить, чтобы Богу
сказать. Вспомнил и говорит Богу:она, говорит, в огороде луковку выдерну,ла и
нищенке пода,ла. И отвечает ему Бог: возьми и ты, говорит, эту самую ,луковку,
протяни её в озеро, пусть ухватится и тянется, и коли вытянешь её вон из озера,
то пусть в рай идёт, а оборвётся , луковка, то там и оставаться бабе, где
теперь. Побежал ангел к бабе, протяну,л ей ,луковку: на, говорит, баба,
схватись и тянись. И ста,л он её осторожно тянуть и уж всю было вытянул, да
грешники прочие в озере, как увидали, что её тянут вон, и стали все за неё
хвататься, чтоб и их вместе с нею вытянули. А баба-то была злющая-през,лющая, и
начала она их ногами брыкать: "Меня тянут, а не вас, моя луковка, а не
ваша." Только что она это выговорила , лyкoвкa-то и порвалась. И упала
баба в озеро и горит по сей день. А ангел заплакал и отошёл."
*****************************************************
Завдання №6
Рюноске
Акутаґава (1892–1927) с. 247-250
«Павутинка»- прочитати с. 250. Скласти план.
Відповідати на питання с. 250
**************************************************
Завдання №5
· Творча робота.
Створення обкладинки до оповідання Г.Уеллса «Чарівна крамниця».
- Тестування "Уважний читач»
- 1. Чарівна крамниця знаходилась:
- а) на Ріджен-стріт,
-
б) на Оксфорд-стріт,в) у Голборні,2. Якби Джип мав «Чарівну пляшку», він показав би її:а) мамі,б) Джіссі.3 Продавець дістав у себе з голови:а) чудодійний ковпак,б) скляну кульку,в) колоду карт.4. Напис на вивісці:а) крамниця,б) чарівна крамниця,в) справжня чарівна крамниця.5. Ім'я розбещеного хлопчика:а) Джип,б) Едвард,в) Герберт.6. Під капелюхом оповідача заворушився:а) скуйовджений голуб,б) невелике кошеня,в) білий кролик.7. Продавець відірвав від рукава:а) кусючу гадину,б) червоне чортеня,в) чарівну курку.8. До дня народження Джипа лишалося:а) 2 дні,б) 100 днів,в) 7 днів.9. Джип запропонував батькові погратися:а) у квача,б) у піжмурки,в) з олов'яними солдатиками.10. Продавець накрив хлопчика великим:а) барабаном,б) згортком,в) капелюхом.11. Джип отримав:а) два пакунки,б) п'ять пакунків,в) чотири пакунки.12. Незвичайна пригода трапилась:а) 5 років тому,б) півроку тому,в) місяць тому.
******************************************************
Завдання №4
- Герберт Джордж Уеллс (1866–1946). с. 241-242. Записати короткі відомості про письменника.
- Читати «Чарівна крамниця» с. 243-247
- Дати відповіді на питання на с. 240
******************************************************
Завдання №3
Розвиток мовлення (письмово).
Твір-роздум «Чи здійснилася мрія старого Бермана?» (за новелою О. Генрі «Останній листок».
******************************************************
(18.03) Завдання №2
Тема: Мудрість щирого подарунку. Аналіз оповідання О.Генрі «Дари волхвів»
- «Дари волхвів» - одне з найвідоміших оповідань О.Генрі, саме з нього зазвичай починаються усі збірки його творів. Це зворушлива розповідь про життя двох закоханих Деллу та Джіма. Подружжя, зовсім не маючи грошей, зробили один одному гідні подарунки на Різдво.
- Волхви подарували Ісусу золото як символ визнання його царем на знак земної влади. Ладан - як знак Божественного походження і небесної влади і ми бачимо, як у храмах підноситься кадильний дим. Третій дар — мирро. Це та річ, якою помазували людину, котра померла. Фактично волхви пророкують смерть Ісуса. І ми знаємо, що смерть Христа - то смерть жертовна, бо Він прийшов, щоб принести Себе в жертву за кожного з нас.
Завдання:
- Знайдіть та випишіть опис житла Делли і Джіма ; опис одягу Делли. Які кольори і чому переважають при описі квартири і стану героїні? На підставі прочитаного обґрунтуйте відповідь.
- Знайдіть в тексті рядки та випишіть , в яких Делла говорить про своє відношення до Джіма. Чому вона не могла подарувати йому скромніший подарунок, наприклад, шкіряний ремінець?
- скласти письмово сенкан до слова «любов»
Наприклад :
******************************************************
Завдання №1
- Ознайомитись з біографією О. Генрі
- Записати біографічні дані
- Прочитати "Останній листок", "Дари Волхвів"
- Переглянути відео
«Акродиктант»
Запишіть слова
Сміливість, альтруїзм, милосердя, оптимізм, переживання, об’єднання, жалість, егоїзм, розуміння, терпіння, великодушність, анонімність.
З перших букв складіть слово, яке є визначальним для сьогоднішнього уроку.
-Як ви розумієте це слово? (Відповідь запишіть у зошит)
Запишіть слова
Сміливість, альтруїзм, милосердя, оптимізм, переживання, об’єднання, жалість, егоїзм, розуміння, терпіння, великодушність, анонімність.
З перших букв складіть слово, яке є визначальним для сьогоднішнього уроку.
-Як ви розумієте це слово? (Відповідь запишіть у зошит)
Математичний диктант
- Скільки Делла змогла накопичити
грошей?
- Скільки разів повторюється ця цифра?
- За скільки доларів вони знімали
кімнату?
- Скільки заробляв Джім?
- За скільки Делла продала своє волосся?
- Скільки коштував подарунок для Джіма?
- О котрій годині приходив з роботи
Джім?
- Скільки років було Джіму?