1

7 клас

 Завдання №19, 20

Повторення вивчених тем за рік

Завдання №18

Контрольна робота
за розділами «Світова новела» та «Сучасна література»
 Завдання №16,17
Сделано на Padlet

Завдання № 14,15
"ЧОРНИЛЬНЕ СЕРЦЕ" КОРНЕЛІЇ ФУНКЕ (1958)
ОТЖЕ, ЗНАЙОМИМОСЯ З БІОГРАФІЄЮ ПИСЬМЕННИЦІ, ЧИТАЄМО КНИГУ, ДИВИМОСЯ ФІЛЬМ І ВИКОНУЄМО ЗАВДАННЯ У ЗОШИТІ!
УСПІХІВ!


ТАКОЖ МОЖНА ПОДИВИТИСЯ ФІЛЬМ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ


Дайте характеристику героям



 Завдання №13

Олімпіада із зарубіжної літератури

ОЛІМПІАДА


 Завдання №11, 12

  • Діана Вінн Джонс (1934-2011) - ознайомитися з біографією 
  • Записати характеристику героїв: (Хаул, Софі, Відьма Пустирищ, Кальцифер)
  • Виконати тести, відправити відповіді у групу.
  • Посилання на мультфільм ТУТ

Сделано на Padlet

 Завдання №9, 10

ТЕМА 1. АЙЗЕК АЗІМОВ (1920-1992). "ФАХ". РОЗДУМИ ПРО МАЙБУТНЄ ЛЮДИНИ Й ЛЮДСТВА.
ТЕМА 2. ОБРАЗ ДЖОРДЖА ПЛЕЙТЕНА. ПРОБЛЕМА ДУХОВНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЛЮДИНИ В СУЧАСНОМУ СВІТІ.

Скористайтеся віртуальною дошкою для того, щоб отримати інформацію та виконати тести. Віконечка прокручуються. Просто натисніть на квадратик зі стрілочкою у верхньому правому кутку. Успіхів! Результати роботи вишліть мені. 

  • Пройти  ТЕСТ
  • Опрацювати картки





Сделано на Padlet

 Завдання №8

Контрольний твір 

на тему:

"Чому вчить новела Акутагави"Павутинка"

(10.04) Завдання №7

Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата).Біблія («Поклоніння волхвів»). Особливості вірувань  японців.  
Дати відповідь на питання : (письмово)
  • Яке символічне значення має павутинка і павук у різних народів?
  • За які гріхи Кандата опинився у пеклі?  
  • Як у тексті говориться про Кандату? І чому так
  • Кандата не зміг покинути підземне царство, не використав можливість спасіння. Чому його шлях обірвався на середині? 
  • А чому павутинка обірвалася не там, де за неї чіплялися багато тисяч грішників, а там, де за неї вчепився Кандата?
  • Яке спасіння пропонує Будда Кандаті?
  •  На що сподівався Будда, коли опустив Кандаті павутинку?
  • Як потрібно було повести себе Кандаті в ситуації з павутинкою?
  • Яка головна думка твору?  

Прочитайте притчу « Цибулька» (із роману Ф.Достоєвського « Брати Карамазови»). Знайдіть та запишіть спільне й відмінне.
"Жила-была одна баба злющая-презлющая и померла.И не осталось после неё ни одной добродетели. Схватили её черти и кинули в огненное озеро. А ангел-хранитель её стоит да и думает: какую бы мне такую добродетель её припомнить, чтобы Богу сказать. Вспомнил и говорит Богу:она, говорит, в огороде луковку выдерну,ла и нищенке пода,ла. И отвечает ему Бог: возьми и ты, говорит, эту самую ,луковку, протяни её в озеро, пусть ухватится и тянется, и коли вытянешь её вон из озера, то пусть в рай идёт, а оборвётся , луковка, то там и оставаться бабе, где теперь. Побежал ангел к бабе, протяну,л ей ,луковку: на, говорит, баба, схватись и тянись. И ста,л он её осторожно тянуть и уж всю было вытянул, да грешники прочие в озере, как увидали, что её тянут вон, и стали все за неё хвататься, чтоб и их вместе с нею вытянули. А баба-то была злющая-през,лющая, и начала она их ногами брыкать: "Меня тянут, а не вас, моя луковка, а не ваша." Только что она это выговорила , лyкoвкa-то и порвалась. И упала баба в озеро и горит по сей день. А ангел заплакал и отошёл."
*****************************************************
 Завдання №6
Рюноске Акутаґава (1892–1927) с. 247-250
Відповідати на питання с. 250
«Павутинка»- прочитати с. 250. Скласти план.

**************************************************

 Завдання №5


·        Творча робота.

   Створення обкладинки до оповідання Г.Уеллса «Чарівна крамниця».
  •     Тестування "Уважний читач»

  • 1. Чарівна крамниця знаходилась:
  • а) на Ріджен-стріт,
  • б) на Оксфорд-стріт,
    в) у Голборні,
    2.  Якби Джип мав «Чарівну пляшку», він показав би її:
    а) мамі,
    б) Джіссі.
    3 Продавець дістав у себе з голови:
    а) чудодійний ковпак,
    б) скляну кульку,
    в) колоду карт.
    4. Напис на вивісці:
    а) крамниця,
    б) чарівна крамниця,
    в) справжня чарівна крамниця.
    5. Ім'я розбещеного хлопчика:
    а) Джип,
    б) Едвард,
    в) Герберт.
    6. Під капелюхом оповідача заворушився:
    а) скуйовджений голуб,
    б) невелике кошеня,
    в) білий кролик.
    7. Продавець відірвав від рукава:
    а) кусючу гадину,
    б) червоне чортеня,
    в) чарівну курку.
    8. До дня народження Джипа лишалося:
    а) 2 дні,
    б) 100 днів,
    в) 7 днів.
    9. Джип запропонував батькові погратися:
    а) у квача,
    б) у піжмурки,
    в) з олов'яними солдатиками.
    10.  Продавець накрив хлопчика великим:
    а) барабаном,
    б) згортком,
    в) капелюхом.
    11. Джип отримав:
    а) два пакунки,
    б) п'ять пакунків,
    в) чотири пакунки.
    12.  Незвичайна пригода трапилась:
    а) 5 років тому,
    б) півроку тому,
    в) місяць тому.
******************************************************

 Завдання №4


  • Герберт Джордж Уеллс (1866–1946). с. 241-242. Записати короткі відомості про письменника.
  • Читати «Чарівна крамниця» с. 243-247
  • Дати відповіді на питання на с. 240







******************************************************

 Завдання №3

Розвиток мовлення (письмово). 

Твір-роздум «Чи здійснилася мрія старого Бермана?» (за новелою О. Генрі «Останній листок».

******************************************************

(18.03) Завдання №2

Тема: Мудрість щирого подарунку. Аналіз оповідання О.Генрі «Дари волхвів»
  • «Дари волхвів» - одне з найвідоміших оповідань О.Генрі, саме з нього зазвичай починаються усі збірки його творів. Це зворушлива розповідь про життя двох закоханих Деллу та Джіма. Подружжя, зовсім не маючи грошей, зробили один одному гідні подарунки на Різдво.
  • Волхви подарували Ісусу золото як символ визнання його царем на знак земної влади. Ладан - як знак Божественного походження і небесної влади і ми бачимо, як у храмах підноситься кадильний дим. Третій дар — мирро. Це та річ, якою помазували людину, котра померла. Фактично волхви пророкують смерть Ісуса. І ми знаємо, що смерть Христа - то смерть жертовна, бо Він прийшов, щоб принести Себе в жертву за кожного з нас. 

Завдання:

  1. Знайдіть та випишіть опис житла Делли і Джіма ; опис одягу Делли. Які кольори і чому переважають при описі квартири і стану героїні? На підставі прочитаного обґрунтуйте відповідь.
  2.  Знайдіть в тексті рядки та випишіть , в яких Делла говорить про своє відношення до Джіма. Чому вона не могла подарувати йому скромніший подарунок, наприклад, шкіряний ремінець?
  3. скласти письмово сенкан  до слова «любов»







                                                                                                       Наприклад :


******************************************************

Завдання №1

  • Ознайомитись з біографією  О. Генрі
  • Записати біографічні дані
  • Прочитати "Останній листок", "Дари Волхвів"
  • Переглянути відео




«Акродиктант»
 Запишіть слова 
Сміливість, альтруїзм, милосердя, оптимізм, переживання, об’єднання, жалість, егоїзм, розуміння, терпіння, великодушність, анонімність.
З перших букв складіть слово, яке є визначальним для сьогоднішнього уроку. 
-Як ви розумієте це слово? (Відповідь запишіть у зошит)




Математичний диктант
- Скільки Делла змогла накопичити грошей?
- Скільки разів повторюється ця цифра? 
- За скільки доларів вони знімали кімнату? 
- Скільки заробляв Джім? 
- За скільки Делла продала своє волосся? 
- Скільки коштував подарунок для Джіма? 
- О котрій годині приходив з роботи Джім? 

- Скільки років було Джіму? 

Написати твір на тему: «Хто більше щасливий: той, хто дарує, або хто приймає подарунок?» .